Brak uznanej marki Polski jako kraju na świecie, brak wystarczającej odwagi by wyjść poza strefę komfortu, brak kadry z doświadczeniem międzynarodowym, nieznajomość rynku, ryzyko utraty środków oraz brak obycia i kontaktów w świecie międzynarodowym to tylko kilka powodów, które przyczyniają się do ciągle niskiej ekspansji polskich podmiotów na rynki zagraniczne.
Oczywiście znajdzie się kilka perełek, takich jak m. in. PESA S.A., Oknoplast Sp. z o. o., Inglot Sp. z o. o.; czy Fakro Sp. z o. o. Jednakże nadal możliwości polskich podmiotów są wykorzystane tylko w niewielkiej części.
Cieszy jednak, że zainteresowanie tym tematem jest coraz większe, a polscy przedsiębiorcy śmielej decydują się na podjęcie stosownych kroków. Jak jednak postawić je w odpowiedni sposób? Jak zdobyć Klientów? Jak poruszać się w gąszczu nieznanych praktyk biznesowych, regulacji i przepisów? Jak dostosować biznes do realiów poszczególnych Państw i kultur?
Można działać samemu, metodą prób i błędów, które czasem niestety zmuszają do zaprzestania ekspansji. Jednak efektywniejszą i z pewnością tańszą w ostatecznym rozrachunku jest opcja skorzystania z porad i pomocy ludzi, którzy sami przechodzili przez tego typu procesy.
Co polskim firmom daje współpraca z nami?
Działamy na wszystkich kontynentach.